Strony





lalki szmaciane

Zuzia lalka nie duża ....












:)

13 komentarzy:

  1. Wszystkie lalusie ładne ale ostatnia z różanymi spodniami super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, takie delikatne, pastelowe i świeżutkie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Co jedna to ładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne :-) a ta pierwsza w kwiatki mnie zachwyciła !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ piękne! Wszystkie mają w sobie coś niezwykłego i są tak pięknie uszyte. Tylko podziwiać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie,pięknie-pozdrawiam ciepło i serdecznie.Podoba mi się u Ciebie,więc zostaję na dłużej.Zapraszam do Dobrych Czasów.Miłego popołudnia

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne lalunie, mnie jeszcze bardzo duzo brakuje, zeby tak szyc moze kiedys...a na razie jest tak...http://klubtilda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bajeczne, zawsze uwielbiałam lalki ze szmatek, pewnie sentyment po babci, która do tej pory je trzyma, nie są takiej jakości, ale nie ma znaczenia. Moja córa też złapała bakcyla szmacianek, uwielbia je

    OdpowiedzUsuń