Strony





tildowy piesek

W mojej Igielni powstała praca złożona - szyto-malowana.
Szyty Piesek i jego słodki malowany domek.
Zarówno pies jak i domek to typowa tilda.
Wiele przyjemności sprawiła mi ta praca i efekt też mi się podoba.
Całość powstała dla mojej siostry k.a.s.i. na jej imieniny.
Drewniane elementy do prac takich jak moje (i różne inne :) można zamówić i zakupić w Pracowni Oli ze Spełnionych Marzeń Jest tam możliwość zakupienia domków, drewnianych podstawek pod Tildy, Krzesełek dla lalek, skrzydeł itp - wystarczy skontaktować się z Olą mailowo.

9 komentarzy:

  1. sliczny ! fajną ma buźke :) a domek pierwsza klasa ! pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Piesek wyszedł Ci wspaniale!!! jest przesłodki a domek też ma cudowny!! Siostra myśle że jest w siódmym niebie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesympatyczny piesek :) a domek cudo ! taki prezent to każdy by chciał dostać :)

    o własnie, szukam podstawek pod Tildy więc zajrzę do Oli którą polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam czy mogłabyś wysłać na mojego emaila szablon na tego psiaka jest cudowny i uszyłabym go swojej córeczce bo także jest nim za fascynowana :) oto mój beinchen@wp.pl Pozdrawiam cieplutko miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny, coraz bardziej nabieram checi aby zmierzyc sie z tilda;) twoje prace sa przepiekne:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest śliczny, a to serduszko....rozwala!!! Przymierzam się do hand made, są to moje początki :) Obawiam się, że taki ładny misio wyjdzie mi dopiero po kilku próbach...ale się nie przerażam :) Tego Misiaka chciałą bym uszyć dla mojej siostry która jest za granicą...taki prezent od serca :) Twoje prace są śliczne!!! Mogę prosić o szablon tego misia? Mój adres mk444@o2.pl Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń