Strony





zabawka edukacyjna

szyłam i szyłam w ramach czynu społecznego ...
do przedszkola mojej Mai i Filipka uszyłam zabawkę, która ma za zadanie  pomóc dzieciakom 
(i ich rodzicom) ;)
Zabawka edukacyjna - pomoc w ubieraniu, zawiera wszystkie najbardziej popularne rodzaje zapięć wystepujacych w ubraniach:
guziki zapinane na dziurki, zapinane na pętelki, napy, rzepy, pasek do spodni, zamek błyskawiczny no i oczywiście zmora wszystkich rodziców - sznurowadła, które trzeba zawiązywać na kokardkę.










Na razie powstała wersja męska ze skrzynką narzędziową, znakiem drogowym, samochodem, żabką i chłopczykiem. 

Wersja dziewczęca w kolorze różowym jest w trakcie powstawania, konsultantem przy jej powstawaniu jest moja Maja więc możemy się spodziewać księżniczki, kwiatków, motylków, ...


9 komentarzy:

  1. Taka zabawkę edukacyjną mogą stworzyć tylko bardzo pomysłowi ludzie i z wielką wyobraźnią.Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bomba! Weeeez ja na spotkanie: -)
    pozdrowienia
    aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Danke , liebe Kinia für deinen Kommentar auf meinem Blog!
    Du hast auch so Schönes gearbeitet, so daß ich dich auch auf meinen Blog verlinkt habe - ist das OK??

    Liebe Grüße sendet dir
    anke

    OdpowiedzUsuń
  4. o widzę, że tu jakieś międzynarodowe znajomości nawiązujesz :) KINIA od kiedy zbierasz zamówienia na prezenty świąteczne?

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kostka, może jakiś pomysł na podobną kostkę dla mężczyzn po czterdziestce ?

    OdpowiedzUsuń
  6. W życiu bym na to nie wpadła, że nauka ubierania może być taka fajna. Bardzo mi się podoba ta zabawka!

    OdpowiedzUsuń